reklama

Ako presvedčiť? Koho vlastne presviedčam?

Jeden telefonát:" Prosím Ťa ako zaujať iných? Ako im vysvetliť, čo je pre nich dobré?" Hmm. Všetci vieme najlepešie, čo je dobré pre tých druhých. A čo JA? Čo je dobré pre mňa? Ako vysvetliť druhým, že je pre nich dobré to a to, keď to vlastne sama nerobím, neviem, nepoužívam... Počula som takúto super vetu:...... vieš, ani vcelku si ju nepamätám, ale počkaj, niekde som si ju zapísala.... Zapisujeme si zaujímavé citáty, myšlienky, ale prečo? Či si myslíš, že neskôr bude okamih, keď ich budeš potrebovať? Či máš pocit, že zajtra bude múdrejšie ako dnes a lepšie ju pochopíš?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak interpretuješ myšlienky iných, ktorým niekedy ani nerozumieš,

nikdy Ti neuveria. Iba desať percent komunikácie je neverbálnej.

Pekné a múdre slová ešte neznamenajú, že ich presvedčíš. Iba to, čo vychádza z tvojho vnútra, iba tvoja jedinečnosť bytia je to, čo presvedčí.

To čím žiješ.

Uveriť sa dá iba iba múdrost i- aktivite, nie vedomostiam (pasivite), ktoré síce kážem, ale sama ich nepoužívam....

Aj preklad múdrych kníh už nie je to, čo skutočne autor napísal,

je to už energeia a myšlenky tlmočníka, ako ich vnímaš.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tá istá kniha má pre každého iný význam. Zaujme ťa iný odsek.

Každý vie najlepšie čo má robiť ten druhý, aby bol zdravý a šťastný. Ale mám na to právo?

S kaučmi a guru(-ami?) sa zrazu roztrhlo vrece.

Ale viem vôbec kto to je?

Všetci sme jedna energia, vznikli sme rovnako a žijeme tu na Zemskej dualite.

Ale sme jedineční!

Tak ako to vlastne je?

Moje jedinečné neohraničené vedomie sa stotožnením s vlastnou predstavou o sebe dostáva do duálnej formy svojho bytia.

Kým sa identifikujem s tým, čo skutočne nie som, preberám všetky následky tejto formy.

Lavírujem medzi láskou a strachom, svetlom a tmou, som síce pri vedomí, ale vedomo neuvažujem...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zrovnovážnením týchto stavov sa spájam sama so sebou, som so svojím vedomím, so svojou podstatou.

A prosím Ťa, never mi...

Ver len sebe. Ver svojej podstate. Nik Ti skutočne nikdy nepomôže, iba ty sám. Iba ty sama.

S láskou..... JA

Monika Kašová

Monika Kašová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Etikoterapeut a psychoterapeut ale inak som žena so záujmom o dianie okolo seba, hľadajúca príčiny vlastných problémov v sebe ako svoje životné výzvy, tvrdo skúšaná týmito výzvami. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu